Versuni Anneler Gününün Karnesini Açıkladı

Son birkaç yıldır Anneler Günü kampanyaları, sadece annesine hediye alacakların değil, evlenecek ve yazlık eşyalarını yenileyecek tüketicilerin de yakından takip ettiği bir cazip bir indirim okazyonuna dönüştü. Küçük ev aletleri sektörünün yılın en heyecanlı kampanya dönemi haline gelen Anneler günü için küçük ev aletlerinin lider markası Philips satış verilerini açıkladı. 2025 Anneler Günü haftasında öne çıkan verilerine göre, tüketiciler en çok tam otomatik espresso makineleri, süpürge ve ütüleri satın aldı. 

En çok satış yapılan ilk 5 kategori

2025 yılında bir önceki yılın aynı dönemine oranla satışını en çok artıran 5 kategori sırasıyla; tam otomatik espresso makineleri, ıslak ve kuru dik süpürgeler, gıda hazırlama, hava temizleme ve soğutma oldu. 

Tüketicilerin Favorisi Tam Otomatik Espresso Makinesi

Türkiye’de giderek zenginleşen kahve kültürüyle beraber tam otomatik espresso makineleri penetrasyonunu çift haneli rakamlarla büyütmeye devam ediyor. Evlerin vazgeçilmezi haline gelmeye başlayan kahve köşesinin yıldızı ise Philips LatteGO 5500 tam otomatik espresso makinesi oldu. Pazarında liderliği göğüsleyen LatteGO bu anneler günü döneminde bir önceki seneye göre satışını %61 artırdı.   

Buharlı ütüler öne çıktı

Buharlı ütü segmentinde satışlar anneler günü döneminde geçen yıla göre %13 artış gösterdi. Özellikle güçlü performansı, kıyafetlerinizi en doğru ısıda ütüleyerek sıfır yanık garantisi sunan eşsiz OptimalTEMP teknolojisi ile mükemmel sonuçları garantileyen Philips 8000 Serisi Buharlı Ütü, en çok tercih edilen ürünler arasında yer aldı.
Yüzey temizliğine teknoloji dokunuşu

Küçük ev aletleri sektörünün en büyük alt kategorisi olan süpürge kategorisinde (ıslak & kuru süpürgeler, dikey süpürgeler, robotlar vb) dikkat çekici artışlar yaşandı. Ev temizliğini çok daha zahmetsiz ve pratik hale getiren Aqua Trio ıslak & kuru süpürgeler bir önceki seneye göre %58 daha fazla tercih edildi. Dikey süpürge kategorisindeki satışlar %38 artarken, toz torbalı süpürgelerde ise %14’lük bir yükseliş dikkat çekti. Bu artış da artık kullanıcıların evde birden fazla süpürge modelini kullandığının da bir göstergesi oldu.

Online kanallar başı çekti

Anneler günü performansı kanal bazında incelendiğinde, online satışlar %32 oranında artış kaydederken, teknoloji mağazaları genelinde daha dengeli bir tablo dikkat çekti.
Fonksiyonel teknolojilere yönelen ilgi sürüyor

Versuni, 2025 Anneler Günü satış verilerinin, tüketicilerin hayatlarını kolaylaştıran doğru inovasyonlara ve uzun ömürlü çözümlere olan ilgisinin artarak devam ettiğini gösterdiğini belirtti. Şirketten yapılan açıklamada, “Evleri yuvaya çevirme ve hayatı kolaylaştırma vizyonumuzla, kullanıcıların gönül rahatlığıyla tercih edebileceği teknolojik ürünleri sunmaya devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:NARLIDERE BELEDİYESİ BASIN MERKEZİ NARLIDERE BELEDİYESİ’NDEN ESNAFA BAYRAK DAĞITIMI Narlıdere Belediyesi, 19 Mayıs’ın 106’ncı yıl dönümü kutlamaları kapsamında ilçe esnafına Atatürk baskılı Türk Bayrağı dağıttı
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

TECNO, A.C.E. Awards’ta İkinci Kez Diamond Ödülü Kazandı!
DEÜ’de ar-ge ve inovasyon buluşması: DETTO ile proje yolculuğu etkinliği tamamlandı 
Humanis 30 Mart Sıfır Atık Günü’nde geri dönüşüm ve sıfır atık uygulamalarıyla sektöre öncülük ediyor  
Ege Teknopark’ın yeni binalarının temeli düzenlenen törenle atıldı
Kaspersky, Aktif Saldırılarda Kullanılan Sofistike Bir Chrome Sıfır Gün Açığını Keşfetti
Kaspersky, sahte akıllı telefonlara önceden yüklenmiş gelişmiş Triada truva atını ortaya çıkardı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |