Teksüt dünyayı dolaşıyor

Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri firması Teksüt Saudi Food Show’un hemen sonrasında Asya’nın prestijli gıda ve içecek fuarı SIAL China’ya katılıyor. Her ölçekten alıcıya ulaşma fırsatı sağlayan fuar Asya pazarında yeni iş olanakları keşfetme ve iş birlikleri kurma fırsatı sağlıyor. Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen hem ihracat hacmini artırabilmek hem de ilişki ağını genişletebilmek için yoğun bir çalışma yürüttüklerinin altını çizdi. 

Amerika Birleşik Devletleri’nden Çin’e kadar 4 kıtada 43 ülkeye ihracat yapan Teksüt ticaret hacmini  geliştirebilmek için çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Katma değerli ürün üreterek hem Türkiye’deki hem de dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerine en iyi ürünleri sunmak için yatırım yapmayı sürdürüyor. 12-14 Mayıs 2025 tarihleri arasında Riyad Front Sergi ve Konferans Merkezi’nde düzenlenen Saudi Food Show’un hemen ertesinde Çin Halk Cumhuriyeti Şanhay’da 19 -21 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen SIAL China 2025 fuarına katılıyor. 

Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen Türkiye’den Çin’e UHT süt ihracat etmek için gerekli olan ihracat belgesine sahip olmanın önemli bir avantaj sağladığını belirtti. 2021 yılından itibaren Çin’e ihracat yaptıklarının altını çizen Özmen pazarlama ve satış çalışmalarına hız kesmeden devam ettiklerini paylaştı.  2017 yılında Tayvan’a başlattığı ihracat ile ürünlerini ulaştırdığı pazarlara coğrafi olarak Uzak Doğu’yu da ekleyen Teksüt bugün dünya genelinde Çin’den İngiltere’ye, Japonya’dan Kanada’ya  kadar geniş bir coğrafyada 43 farklı ülkeye ihracat yapıyor.  

Yeni iş birlikleri yeni fırsatlar

Türkiye’nin yüksek nitelikli üretim yapan güçlü ve deneyimli süt ürünleri endüstrisine sahip olduğunu dile getiren Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen, “Teksüt olarak yurtdışında tanıtım ve pazarlama çalışmalarına önem verdiklerini belirtti. 2025 yılının hemen başında Dubai Gulfood ile başlayan yurtdışı çalışmalarına Saudi Food Show ile devam ettiklerini, şimdi de SIAL China ile yeni bir aşamaya geçtiklerini paylaştı.  Çin’de iş birliklerini geliştirmeyi hedeflediklerini söyleyen Özmen şu açıklamayı yaptı; “Çin pazarına ürünlerimizi gönderiyoruz. Gönderdiğimiz ürünler dönem dönem değişiklikler gösterebiliyor. Çin büyük bir hacme sahip zengin bir pazar. İhracat payımızı artırmak istiyoruz için çalışmalarımıza devam ediyoruz. ” 

Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen, ticaret hacmini geliştirebilmek için gelişmeleri ve trendleri yakından takip ettiklerini söyledi. Hem yakın hem de uzak pazarları ve bu pazarlardaki fırsatları araştırıyoruz, potansiyel gördüklerimizde daha derinlemesine çalışmalar yapıyoruz. Dünya ölçeğinde ticaret yapma şekli değişiyor ama ilişkiler önemini koruyor. Teksüt olarak itibarlı bir markayız, tüketicilerimiz bize güveniyor. Biz de bu güveni en üst düzeyde tutabilmek için çok çalışıyoruz. İhracat her zaman kendi içinde farklı dinamikleri barındırıyor, gelişmeleri yerinde izleyip sektör liderleriyle doğrudan temas kuruyoruz. Sektörün geleceğini belirleyen trendler ve stratejiler hakkında yeni  bilgiler ediniyoruz; görüşlerimizi paylaşıyoruz.  Hem işimizi geliştiriyoruz hem de ilişkilerimizi güçlü ve taze tutuyoruz.” dedi. 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Uzayın, astronotların bağışıklık sistemi üzerine etkisi belirlendi!
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Boğaziçi Ventures’tan Güney Kore Merkezli Game Changer’a Yatırım
Ciro Endeksleri, Şubat 2025
QNB Sigorta Genel Müdürü Pınar Kuriş, 7. Kez “Türkiye’nin En Güçlü 50 Kadın CEO’su” Listesinde
Akbank’tan “Ticari Yeşil Büyüme Kredisi” ile Sürdürülebilir Büyümeye Destek
Türkiye’nin Milli Değeri VakıfBank 71 Yaşında!
Manisa’nın içme suyu altyapısında güç birliği

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |