Sensodyne Klinik Beyazlık Reklam Kampanyasının Yeni Yüzü: Gökçe Bahadır

Diş hekimlerinin yıllardır hassasiyet için önerdiği Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni marka yüzü Gökçe Bahadır oldu. Bugüne kadar Türkiye’de ve dünyada sadece gerçek diş hekimleriyle reklam kampanyası gerçekleştiren marka, yeni çektiği reklam filminde bu yıl ilk kez bir ünlüyle diş hekimini bir araya getirdi. 

Türkiye’de tüketiciler, daha beyaz dişlere sahip olabilmek için pek çok farklı yöntem deniyor. Sensodyne Klinik Beyazlık, diş minesini koruyarak hassasiyet yaratmadan etkili beyazlık sunan formülüyle bu ihtiyaca yanıt veriyor.

Sensonyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filminde Gökçe Bahadır, diş hekimini ziyaret ediyor ve daha beyaz dişlere nasıl sahip olabileceğini soruyor. Diş hekiminin, diş minesi koruma özelliği bulunan beyazlatıcı bir diş macunu önerisiyle Sensodyne Klinik Beyazlık ile tanışıyor. 

Markanın reklam yüzü Gökçe Bahadır, Sensodyne Klinik Beyazlık’ın dişleri hassasiyet yaratmadan 8 hafta boyunca günde iki kez fırçalayarak günlük diş macunlarına kıyasla 2 ton beyazlattığını ve 7 kat daha iyi leke çıkaran formülüyle etkinliğini kanıtladığını vurguluyor.

Sensodyne Klinik Beyazlık ile artık hassasiyet yaşamadan beyaz bir gülümsemeye sahip olmak mümkün…

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Ferdi Zeyrek Bakırköy’de anıldı
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Atatürk’ün Antalya ziyaretinin yıldönümünde Haluk Levent coşkusu
Abdullah Tanrıkulu’ndan Edebiyata Güçlü Bir Katkı: Üç Yeni Kitap Aynı Anda Okurla Buluştu
Mimar sevgiliden sürpriz doğum günü
Yalçın Konuk’tan İstanbul’un Hafızasına Müzikal Bir Ağıt: Tatavlada Son Dans
Baldız’a Sürpriz Ziyaret
Barış Manço ve Cem Karaca şarkılarıyla anıldı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |