Mastercard ve Starbucks, Perakende Günleri’nde Buluştu

Veriyi anlamlandırarak, hiperkişiselleştirme stratejisini hem global ölçekte hem yerel pazarlara uyarlayarak güçlendiren Mastercard, Türkiye’nin en büyük perakende etkinliklerinden biri olan Perakende Günleri’nde yer aldı. Mastercard’ın, köklü iş ortağı Starbucks ile özel bir oturumda buluştuğu etkinlikte, dijitalleşen perakende dünyasında müşteri deneyiminin nasıl kişiselleştirildiği, veri odaklı stratejilerin nasıl uygulandığı ve sadakat programlarının bu dönüşümdeki rolü detaylı şekilde ele alındı.

Mastercard Turkiye ve Azerbaycan Hizmetlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Mehmet Gülez, günümüz tüketicisinin alışveriş ve marka etkileşim süreçlerinin artık omnichannel yapıya evrildiğini ifade ederek sürdürülebilir ve bütüncül deneyimin önemine değindi. Veriye dayalı, içgörü odaklı, kişiye özel ve anlık etkileşimlerle şekillenen iletişim anlayışının yükselen trend olduğunu belirten Gülez, “Günümüzde mesele sadece doğru mesajı vermek değil; doğru kişiye, doğru zamanda, doğru kanaldan ve tam da istediği tonda ulaşmak. Bu da ancak veriyi analiz eden, ihtiyaç ve beklentileri öngörebilen, çevik stratejilerle mümkün. Mastercard olarak müşteriyi gerçek zamanlı tanıyarak segmente eden ve özelleştirilmiş  tavsiyeler sunan ürün ve çözümlere yatırımımızı sürdürüyoruz. Yapay zeka ve derin öğrenme ile geliştirdiğimiz bu süreçler; müşteri ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlamamızı sağlıyor” dedi.

Kişiselleştirmenin artık pazarlamanın merkezine yerleştiğini vurgulayan Alshaya Starbucks Avrasya Dijital ve Pazarlama Direktörü Murat Buyurgan ise: “Starbucks olarak, her gün milyonlarca misafirimize benzersiz deneyimler sunmak için çalışıyoruz. Dolayısıyla bu süreci teknolojik dönüşümden öte insan odaklı bir dönüşüm olarak görüyoruz. Menülerimize hem global kahve standartlarını hem de yerel tatları ekleyerek misafirlerimizin damak zevkine hitap etmeye özen gösteriyoruz. Mağazalarımızı ise sadece kahve içilen yerlerden çok daha fazlası olarak tasarlıyoruz. Bu değişimin bir parçası olmak bizim için heyecan verici. Gelecekte de misafirlerimizin kahve yolculuğunu daha da anlamlı hale getirmek için yenilikçi adımlar atmaya devam edeceğiz” açıklamalarında bulundu.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:İzmir, “Sevimli ve Dengeli Tabaklar” Yarışmasında Türkiye Birincisi Oldu
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Ege Üniversitesi ile KFC Gıda AŞ iş birliğinde üretilen iki biber çeşidi Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından tescillendi
Hizmet Üretici Fiyat Endeksi, Şubat 2025
Minycenter artık Money Proflex Alışveriş Ağı’nda!
Demir ihracatçılarına ihracatın finansmanı eğitimi
Watergarden İstanbul’da iftar sofralarından su ve ışık gösterilerine, eşsiz bir lezzet ve görsel şölen
Hedef “finansal özgürlük’ diyen Dünya Varlık halka açılıyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |