Karşıyaka Belediyesi’nden 9 ayda yüzde 98 çözüm!

Katılımcı yönetim ve ortak akıl anlayışıyla hizmetlerini daha hızlı ve etkin hale getiren Karşıyaka Belediyesi, son 9 aylık süreçte vatandaşlardan gelen yaklaşık 55 bin başvurunun yüzde 98’ini çözüme kavuşturdu.

Farklı kanallardan iletilen ve ÇÖZMER sistemine kaydedilen tüm taleplerin takipçisi olduklarını söyleyen Başkan Yıldız Ünsal “7/24 ulaşılabilir belediyecilik anlayışıyla hizmet veriyor, tüm talepleri en kısa sürede çözüme ulaştırmak için kararlılıkla çalışıyoruz” dedi.

 

Karşıyaka Belediyesi; Çağrı Merkezi ve WhatsApp gibi farklı iletişim kanallarından iletilen taleplerin tek çatı altında toplandığı ÇÖZMER sistemi ile vatandaşların başvurularına hızla çözüm üretiyor. Bu kapsamda, Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesindeki sisteme, geçen Nisan ayından bu yana toplam 54 bin 892 başvuru kaydedildi. İlgili müdürlüklerle paylaşılarak kısa sürede çözüm sağlanan başvuru oranı yüzde 98’e ulaştı, diğerlerinin de işlemde olduğu belirtildi. Temizlik, çöp, park, ulaşım ve ilaçlama gibi çeşitli alanlardaki taleplere, belediye ekiplerinin özverili çalışmalarıyla etkin şekilde yanıt verildi.

 

ULAŞILABİLİR BELEDİYE

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal “7/24 ulaşılabilir belediyecilik anlayışıyla hizmet veriyoruz. Vatandaşlarımızın bana ve belediyemize, rahatlıkla ulaşabileceği pek çok iletişim kanalımız var. Bu kanallardan iletilen ve ÇÖZMER’e kaydettiğimiz tüm talepleri; özveriyle çalışan ekip arkadaşlarımız ile büyük bir titizlikle değerlendiriyoruz. Halkımızın memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak, sorun ve şikayetleri de en aza indirmek için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

 

BİR TUŞ KADAR YAKIN

Karşıyaka Belediyesi’nin iletişim kanalları üzerinden yapılan tüm başvurular; ÇÖZMER sistemine kaydediliyor ve hemen ilgili müdürlüklere iletiliyor. Vatandaşlara da kısa mesaj yoluyla bir başvuru numarası gönderilerek, sistem üzerinden süreci kontrol edebilmesi sağlanıyor. Talep veya şikayetlerle ilgili hızla gerekli çalışmalar yapıldıktan sonra da durum başvuru sahipleri ile paylaşılıyor. Şeffaf ve detaylı bilgilendirmeler yapılıyor. Ardından da başvurular kapatılıyor. Böylece vatandaşlar, belediyeye gelmelerine gerek kalmadan, sorun ve ihtiyaçlarına hızla yanıt bulabiliyor.

 

BAŞLICA BAŞVURU KANALLARI:

Çağrı Merkezi – 444 1 575

WhatsApp – 0530 125 13 55

E-mail – info@ karsiyaka.bel.tr

Telefon – 0(232) 399 40 00

Web – karsiyaka.bel.tr/sikayet-talep-formu

Başkana Mesaj – karsiyaka.bel.tr/baskana-mesaj

Sosyal Medya – Karşıyaka Belediyesi Instagram, X, Facebook

 

Hızlı Çözüm Masaları – Karşıyaka Belediyesi Ana Hizmet Binası

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:İSKİ’den Silivri Bölgesine Önemli Çevre Yatırımı
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

İSU, 2024 Yılında Yenilenebilir Enerji Kaynakları ile 37 Milyon TL Gelir Sağladı
Büyükşehir, sivrisineksiz bir yaz için çalışıyor
Başkan Rasim Arı, Öğrenci Evinde Sahur Yaptı
Başkan Çelik, Bergama Belediyesi’nde Bir Yıllık Çalışmaları Değerlendirdi
Kadınlar seslerini Konak’tan duyurdu
Borusan Contemporary Mart ayındaki dopdolu atölye programı ile baharı çocuklarla karşılıyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |