ENUYGUN.com Otobüs Hizmetinde Kullanıcı Memnuniyetine Odaklanıyor

Türkiye’nin lider seyahat sitesi ENUYGUN.com, bayram ve yaz tatili gibi yoğun tatil dönemleri ile birlikte otobüs hizmetlerinde kullanıcı memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı hedefliyor. Bu doğrultuda, yapay zekâ teknolojilerinin entegrasyonu ve 7/24 canlı destek hizmetlerinin güçlendirilmesiyle, kullanıcı deneyimi önemli ölçüde iyileştirildi.

Yapay zekâ destekli çağrı sisteminin entegrasyonu ve müşteri hizmetleri süreçlerinin iyileştirilmesi sayesinde, ENUYGUN.com, kullanıcıların ihtiyaçlarına en hızlı şekilde yanıt vererek müşteri memnuniyetinde anlamlı bir artış sağladı.

10 Binden Fazla Çağrı, Yapay Zekâ Sistemi Üzerinden Yönetildi

ENUYGUN.com’un otobüs hizmetleri kapsamında devreye alınan yapay zekâ destekli çağrı sistemi, özellikle bayram döneminde büyük bir yoğunlukla kullanıldı. 10 binden fazla çağrı, yapay zekâ sistemi aracılığıyla alınırken, yüzde 53 oranında çözüm AI ile sağlandı. Hem yapay zekâ hem de müşteri hizmetlerinin iş birliği ile yüzde 96 başarı oranı sağlanılarak kullanıcı deneyiminin kalitesi artırıldı.

Müşteri Memnuniyetinde Önemli Artış

Bayram tatilleri ve yaz tatilinin başlamasıyla birlikte, ENUYGUN.com otobüs hizmetlerinde kullanıcıların taleplerine hızla yanıt verdi. Yapılan iyileştirmeler, aşağıdaki alanlarda kullanıcı memnuniyetini artırmayı hedefledi:

  • Güzergâh Dışı Çıkma Durumları: Kullanıcılar, güzergâh dışı seferler hakkında hızla bilgilendirildi ve uygun çözüm önerileri sunuldu.
     
  • Bilet Kurallarına İtirazlar: Bilet kurallarına yönelik itirazlar etkin bir şekilde çözüme kavuşturuldu.
     
  • Firma Kaynaklı İptaller ve Fiyat Değişiklikleri: Firma kaynaklı yaşanan iptaller ve fiyat değişiklikleri, kullanıcılar için hızlıca çözüme kavuşturuldu.
     
  • Rötar ve İletişim Sorunları: Rötar ve iletişim sorunları, 7/24 canlı destek ile anında ele alındı.
    ENUYGUN.com Otobüs İş Geliştirme Müdürü Furkan Ayyıldız: “Yapay zekâ teknolojilerinin ve canlı destek hizmetlerinin entegrasyonu, ENUYGUN.com olarak otobüs hizmetlerimizi daha erişilebilir ve kullanıcı dostu hale getirmemizi sağladı. Amacımız, kullanıcılarımıza sadece hızlı ve doğru bilgiler sunmak değil, aynı zamanda onların seyahat deneyimlerini mükemmelleştirmek. Bu noktada otobüs bileti iptali, bilet bilgisi sorgulama gibi otomatize süreçleri AI ile çözümleyip, karmaşık talepler için canlı destek birimlerimizle süreçlerimizi yönetiyoruz. Bu iyileştirmelerle, özellikle yoğun tatil dönemlerinde müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı hedefliyoruz.” şeklinde konuştu.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Corendon Airlines’tan Polonya’da Çifte Spor Ortaklığı: Corendon, Górnik Zabrze Futbol Kulübü ve Polonya Golf Birliği ile İş Birliği Yapıyor
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Nissan Formula E Takımı, ev sahibi olduğu Tokyo yarışında zafer kazandı
Rolls-Royce Motor Cars İstanbul’dan üstün başarı
Ticaretin yeni gücü Otokar Atlas 9, konfor, ekonomi ve güvenliği bir arada sunuyor
Rolls-Royce Phantom’dan 100. yılına özel ejderha teması
Sıfır Araç Fiyatlarındaki Artış, İkinci El Araç Pazarını Hareketlendirdi
Elektrikli araç şarj istasyonları ile 1400 ağaca bedel temiz enerji

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |