ING Türkiye’den yeni iletişim platformu: “Aslan gibi banka, arkanda”

Türkiye’nin en sevilen dijital bankası olma hedefiyle ilerleyen ING, yeni iletişim platformu ile sektöre yön veren marka hikayesini bir adım daha ileriye taşıyor.  ING Türkiye, “Sen hayatını yaşa” marka yolu ile insanların hayatında bankacılığın daha az yer tutması gerektiğine vurgu yapıyor. ING, yeni iletişim platformunda yer alan ve kazandıran dijital banka konumlamasını güçlendirirken, “Aslan gibi banka, arkanda” söylemiyle de bankacılığı zahmetsiz hale getirerek hayatlarında istediklerini yapabilmeleri için müşterilerinin yanında olduklarını vurguluyor. 

ING’nin yeni iletişim platformu ile yayınlanan ilk reklam filminde günlük yüksek faiz kazandıran Turuncu Hesap’ın özelliklerine dikkat çekiliyor. ING’li olan ve ING’li olmayan iki karakterin karşılaştırıldığı filmde, gondolda yer alan karakterlerin arkasında maaşlarını temsil eden iki karakter oturuyor. Maaşını Turuncu Hesap’ta değerlendiren karakter, günlük yüksek faizle her gün kazanırken, ING’li olmayan karakterin maaşının uçması eğlenceli bir dille anlatılıyor.  Ayrıca ING’li karakterin arkasında yer alan aslan gölgesi ile markanın logosuna ve güven veren duruşuna dikkat çekiliyor. ING Türkiye, yeni reklam filmi ile kazandıran ürünleri, dijital çözümleri ve zahmetsiz bankacılık anlayışı ile hayatı kolaylaştırmasının yanı sıra müşterilerinin güvenle sırtını yaslayabileceği bir çözüm ortağı olduğunu vurguluyor. 

Gökçe Say: Müşterilerimize “sen hayatını yaşa’ diye “Aslan gibi banka, arkanda” diyoruz. 

Markanın yeni iletişim yolculuğu ile ilgili görüşlerini aktaran ING Türkiye İletişim ve Marka Deneyimi Grup Direktörü Gökçe Say, “ING olarak amacımız müşterilerimizin iş ve özel yaşamlarında bir adım önde olmalarını mümkün kılmak. Bu amaç doğrultusunda kendimizi kazandıran dijital banka olarak konumluyor, zahmetsiz bankacılık hizmetlerimizle müşterilerimizin en büyük destekçilerinden biri olmayı hedefliyoruz. Yeni iletişim platformumuzla bu yaklaşımımızı daha ileriye taşıyoruz. Çünkü biliyoruz ki dijitalleşmenin ve yaşanan hızlı değişimlerin etkisiyle bankacılık deneyimi her gün yeniden tanımlansa da asıl değer müşterilerimizi güçlendiren ve destekleyen bir çözüm ortağı olmaktan geçiyor. Biz de bu yaklaşımımızı ‘Aslan gibi banka, arkanda’ söylemiyle somutlaştırıyoruz. Müşterilerimize ’sen hayatını yaşa’ diye ’Aslan gibi banka, arkanda‘diyerek finansal hizmetler sunan bir kurum olmaktan öte, hayatlarında istediklerini yapabilmeleri için onları destekleyen, cesaretlendiren ve güven veren bir yol arkadaşı olduğumuzu vurguluyoruz” dedi. 

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Gençlerin Dilinden Anlayamıyorum Diyenler İçin 20 Z Kuşağı Jargonu
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa’da Kırgız Turizm Profesyonellerine Örnek Uygulamalar Sunuldu
Milas Belediyesi Karakılçık Buğday Hasadı Gerçekleştirdi
“Marble İzmir’i nice 50’nci, 100’üncü yıllara taşıyacağız”
Kuru meyve ihracatçısı sorunların çözümü için Tarım ve Orman Bakanlığı’yla birlikte hareket etmek istiyor
Odea Ayrıcalıklar Dünyası ile Türkiye’de ilk kez harcamalar yatırıma dönüşüyor
Türk gıda ihracatçıları ABD’ye akın etti

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |