Kulak içi kulaklık trendi büyüyor: Talep bir yılda 8 kat arttı!

Bir süre öncesine kadar daha çok spor yaparken kullanılan kulaklık artık günlük hayatın olmazsa olmaz eşlikçisi haline geldi. Müziğin her yerde keyfini çıkarmak isteyenlerin yanı sıra sesli içerik dinleme eğiliminin de artmasıyla birlikte özellikle yüksek kalitede ses deneyimi sunan kulaklıklara talep arttı. Podcast, sesli kitap gibi dinlenebilen yayın platformlarının da hayatımızda daha fazla yer alması kulaklıkları çeşitli aktiviteler için gerekli aksesuarlar haline getirdi. Dünyanın önde gelen markalarının son teknoloji ürünlerini müşterileriyle buluşturan MediaMarkt Türkiye kulaklık trendlerini paylaştı.

Kulaklık tercihinde konfor, hafiflik ve ergonomi ön planda

MediaMarkt Türkiye verilerine göre, son bir yılda kulak içi kulaklık satışları rekor düzeyde 8 kat artış gösterdi. MediaMarkt Türkiye’nin tüketici davranışları analizine göre, kulaklık cep telefonu gibi kullanıcıların kişisel tarzını yansıtan bir aksesuar olarak ilgi görüyor ve kulaklık seçiminde ses deneyimini iyileştiren teknolojik özellikler büyük rol oynuyor. Kulak içi kulaklıklar sağladığı kablosuz olmasının getirdiği konfor, rahatlık ve işlevselliği nedeniyle daha çok tercih edilirken hafiflik ve ergonomi de aranan özellikler arasında yer alıyor. 

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Kartepeli Gençler Ata Binerek Stres Attı
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Kadınların %58’i En Az Bir Kere Çevrimiçi Şiddete Maruz Kalıyor!
ESET yeni bir güvenlik açığı tespit etti
İnceliğin Ötesinde bir İnovasyon: Galaxy S25 Edge…
Multinet Up’tan Yapay Zekâ Destekli Sanal Asistan: MultiGPT
Krafton, PUBG :battlegrounds için 2025 yol haritası açıkladı 
Lenovo, yeni ThinkPad X1 Aura Edition ile mobiliteyi yeniden tanımlıyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |