Communication Partner Arzum’un İletişim Ajansı Oldu

Türkiye ve dünyada; gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım ve ütü olmak üzere birçok farklı ürün kategorisinde yüzlerce ürünüyle milyonlarca kişiye ulaşan önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, stratejik iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütecek. Communication Partner, Arzum’a Marka iletişimi, Kurumsal iletişim, Influencer iletişimi alanlarında hizmet verecek. 

Communication Partner, Netflix, RedBull, DeFacto, Starbucks, OPPO, Otokar, Sabancı Vakfı, Hayat Holding gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın iletişim ajansı olarak danışmanlık ve uygulama hizmetleri sunuyor. Dünyanın en büyük network’lerinden biri olan PROI’ın Türkiye’deki temsilcisi Communication Partner; Holmes Report tarafından belirlenen listede Türkiye’den, Ortadoğu’nun en başarılı beş ajansı sıralamasına giren tek ajans olma özelliğine sahip.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Batı Misano’da İlk Sınavına Çıkıyor
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Siber suçluların gözdesi kimlik dolandırıcılığı
ESET Avrupa kürsüsünde
Kaspersky, güvenilir yapay zeka kullanımını teşvik etmek için Avrupa Komisyonu Yapay Zeka Paktı’nı imzaladı
Serbest çalışan yazılımcılar hedefte
Okul Öncesi Dönemde Dengeli Ekran Kullanımı için 5 Pratik ama Etkili Öneri
Acer, Artırılmış Dayanıklılık ve Kullanıcı Algılama Yazılımıyla Eğitim Pazarına Yönelik Yeni TravelMate Dizüstü Bilgisayarlarını Tanıttı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |