Communication Partner Arzum’un İletişim Ajansı Oldu

Türkiye ve dünyada; gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım ve ütü olmak üzere birçok farklı ürün kategorisinde yüzlerce ürünüyle milyonlarca kişiye ulaşan önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, stratejik iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütecek. Communication Partner, Arzum’a Marka iletişimi, Kurumsal iletişim, Influencer iletişimi alanlarında hizmet verecek. 

Communication Partner, Netflix, RedBull, DeFacto, Starbucks, OPPO, Otokar, Sabancı Vakfı, Hayat Holding gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın iletişim ajansı olarak danışmanlık ve uygulama hizmetleri sunuyor. Dünyanın en büyük network’lerinden biri olan PROI’ın Türkiye’deki temsilcisi Communication Partner; Holmes Report tarafından belirlenen listede Türkiye’den, Ortadoğu’nun en başarılı beş ajansı sıralamasına giren tek ajans olma özelliğine sahip.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Başkan Sezer, Sınava Giren Öğrencilere Başarılar Diledi
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Yapay zeka ve teknoloji trendleri New Generation Summit’te konuşulacak
Kaspersky, Tayland’da SAS CTF 2025’te yarışacak 8 finalisti açıkladı
Dijital dünyada ebeveynlik, Gebzeli ailelere anlatılacak
Galaxy Tab S10 FE Serisi Premium ve çok yönlü tasarımıyla  yaratıcılığı üst boyutlara çıkarıyor 
Monster’dan Ara Tatile Özel Peşin Fiyatına 12 Taksit İmkânı
Borusan Cat, Marble İzmir Uluslararası Doğaltaş ve Teknolojileri Fuarı’nda sektör paydaşlarıyla buluştu

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |